Unieke teambuilding: bedrijven voetballen ten voordele van het Kinderkankerfonds UZ Leuven

Teambuildings waarbij bedrijven goede doelen steunen winnen aan populariteit. Bedrijven kiezen bewust voor dergelijke sociale activiteiten en laten zo hun maatschappelijk engagement zien. De Nick Gillekens Foundation, vernoemd naar oprichter en OHL-doelman Nick Gillekens, organiseert al vijf jaar events voor het goede doel. Sinds vorig jaar, met de komst van de Nick Gillekens & Two cents Company Cup, richt het zich ook specifiek op bedrijven. De opbrengsten van dit voetbaltornooi, dat doorgaat in Huldenberg, gaan integraal naar het Kinderkankerfonds van het UZ Leuven. Zo kreeg het fonds vorig jaar een cheque van niet minder dan € 11.600 uit handen van Gillekens.

Nick Gillekens & Two cents Company Cup: een originele teambuildingsactiviteit

Na een succesvolle eerste editie vindt ook dit jaar de Company Cup plaats, het voetbaltornooi waarbij bedrijven het tegen mekaar opnemen. Een voetbaltornooi is geen alledaagse teambuilding, dat is zeker waar. Maar een activiteit waarbij men het opneemt tegen andere bedrijven: dat is twee in één! Het bevordert niet enkel de onderlinge sfeer en het groepsgevoel, het is ook een uniek netwerkingsmoment. In een informele sfeer worden contacten gelegd met bedrijven uit de buurt. Het is een ontmoetingsplaats vol collega’s, concullega’s en potentiële klanten.

Ook voor de niet-voetballende collega’s is dit een geschikte teambuilding. Zij kunnen hun team aanmoedigen en helemaal mee opgaan in het spel. Na de voetbalwedstrijden is er een grote BBQ voorzien waarbij iedereen collectief aan tafel kan schuiven en samen kan genieten van lekker eten en drinken. En om de dag helemaal goed af te sluiten is er een afterparty gepland waar onder meer Robert Abigail voor de beats zorgt.

“We maken er niet enkel een geslaagd tornooi van, maar ook een leuke en unieke teambuildingactiviteit voor de deelnemende bedrijven. En alle opbrengsten gaan integraal naar het Kinderkankerfonds, een win-win voor iedereen”, besluit de organisatie.

Spring mee op de kar van deze sociale teambuilding!

Bedrijven kunnen zich nog steeds inschrijven en zo niet enkel een unieke teambuilding beleven, maar ook hun steentje wil bijdragen aan het Kinderkankerfonds. Meer info op de hernieuwde website https://www.nickgillekensfoundation.com/ of op de  Facebookpagina Nick Gillekens Foundation.

Praktisch
Wanneer?
1 juni 2019
Waar? Voetbalplein van OHR Huldenberg; Em. Gilisstraat 3040 Huldenberg
Voor wie? Bedrijven uit heel België zijn welkom

[email protected]
Vrijblijvende stortingen: BE51 7360 2292 0962

Kirsten Van Pee

Senior Project Manager, Two cents

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Nick Gillekens Foundation

De Nick Gillekens Foundation is ontstaan in 2015. Drijvende kracht erachter is Nick Gillekens, doelman bij OHLeuven. De Foundation zet zich in voor het goede doel. Via allerlei acties, waaronder het populaire voetbaltornooi, de Nick Gillekens Cup, ontvangt en zamelt de Foundation geld in ten voordele van het Kinderkankerfonds Leuven.